Få med deg det som skjer

NYHETER

Fagprøvefokus

av | 21. aug 2024 | Konkurranser og kurs, Nyheter

Norges hovslagerforening i samarbeid med Klones hest og hov ønsker å invitere til fagprøvefokus på Klones i Vågå, siste helgen i August 31.08-01.09. Selve arrangementet vil bli gratis, det vil kun koste 300 kr (for medlemmer) for gass, jern og en liten matbit. For ikke medlemmer vil prisen være 500 kr. Det er kun 12 plasser, første mann til mølla prinsippet! Vi er så heldige at vi har fått med Dag Reiersen og Rune Røyrås som er sensorer til å undervise og svare på spørsmål. Mer info om program vil komme.

Overnatting kan bestilles på internat på Klones for kr 1100 pr pers fra fredag-søndag. Det er standard dobbeltrom med sengetøy og håndklær som ligger klart ved ankomst (blir ikke skiftet under oppholdet). Toalett og dusj i gangen og tilgang til kjøleskap/komfyr på felles kjøkken.

Ta kontakt med Bjønne Owren på +47 91 78 97 37 for å bestille overnatting.

Påmelding gjør du her: Påmelding fagprøvefokus

Siste innlegg

KANSKJE DETTE VIL INTERESSERE DEG?